3 Aralık 2015 Perşembe

Merhaba


Herkese Merhaba,

Yoğun tempoda geçen öğrencilik yılları akabinde; toplantılar, sunumlar ve bol mesaili bir iş hayatı sonunda bebek sahibi olup evde oturmak pek de bana göre olan birşey değildi. Bir yandan kızımla (ki ben kendisine "Ballıbademlokumum" diyorum) zaman geçirme arzusu bir yandan da geçen her günü birbirinden farklı, kendime ve çevreme faydalı olma düşüncesi ve vazgeçilmezim yazma isteği sonunda, kafamda çakan bir şimşek misali kendimi "Acıbademanneleri" blogunu kurma telaşı içinde buldum.

Herşeyden önce bu telaşıma ilham olan Kadıköy Anneleri ve Pendik Anneleri gruplarına  ve her durumda yanımda olan aileme teşekkürü bir borç bilirim.

Havalar ne kadar çok soğumasada, Ballıbademlokumumla dışarı çıkmak pek kolay olmuyor.Bu yüzden benim gibi evin çevresinden pek de uzaklaşamayan ama hayattan keyif almayı bilen, üretmeyi seven, enerjik anneler ve torunlarıyla zaman geçirmeyi seven ananeler& babanelerle  bir araya gelip hem sohbet edip birbirimize değer katalım, hem de ileride zaten mecburen dijital hayata adapte olacak kuzularımızın en güzel günlerini kendi arkadaşlarıyla geçirebilecekleri bir platformumuz olsun istedim. Tabii yolu Acıbadem'den geçen herkese kapılarımız açık.

Bir zamanlar hayalini bile kuramadıklarımız, şimdi en güzel gerçeklerimiz. Hayalini bile kurmaya cesaret edemeyeceğimiz kadar güzel günleri hepbirlikte paylaşmak dileğiyle.

Sevgiler,

Melike Nazlı YAZAROĞLU TUNÇ
03.12.2015



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder